Робота консультативного пункту
з батьками або особами, що їх замінюють,
та дітьми, які виховуються в умовах сім’ї
№ з/п | Тематика зустрічей | Дата/ час проведення зустрічей | Відповідальний за проведення |
1 | 1.1. Ознайомлення з чинними нормативно-правовими документами МОН України щодо функціонування сучасної системи дошкільної освіти. 1.2. Значення взаємодії вихователя й родини для полегшення адаптації дітей до умов дошкільного закладу. | 03 вересня 16.30 | Тябут Л.Г., завідувач Кіркіченко Л.О., практичний психолог |
2 | 2.1. Для чого потрібний розпорядок дня? 2.2. Націлення батьків на особистісний розвиток дітей 5-го р.ж. за основними напрямами та вимогами діючих державних програм. | 20 жовтня 16.00 | Бреус Н.В., сестра медична старша Поліщук І.П., вихователь - методист |
3 | 3.1. Як дорослі можуть підтримувати пізнавальний інтерес дитини (поради педагога у контексті вимог діючих державних програм). 3.2.Особливості психічного розвитку дитини. | 15 листопада 17.00 | Поліщук І.П., вихователь - методист Кіркіченко Л.О., практичний психолог |
4 | 4.1. Квартира – місце найбільших відкриттів (створення розвивального середовища). 4.2. Орієнтири змістового наповнення освітньої роботи з 5-річними дітьми. | 16 грудня 17.00 | Лавріненко Т.В., вихователь
Поліщук І.П., вихователь- методист |
5 | 5.1. Що можна, а чого не можна? (пам’ятка для батьків). 5.2. Продукти дитячого харчування. Що корисно, а що шкідливо для дитячого організму? | 19 січня 16.30 | Якущенко Л.В., вихователь
Бреус Н.В., сестра медична старша |
6 | 6.1. Естетичне виховання дітей раннього віку засобами музики і художнього слова. 6.2. Виховання самостійності у малюків. | 03 лютого 17.00 | Дихно С.І., музичний керівник
Глиб Л.І., вихователь |
7 | 7.1.Вплив розвитку моторики на розвиток мовлення. 7.2. Як навчити дитину сприймати величину, колір, форму. | Березень | Ладченко С.А., учитель-логопед
Якущенко Л.В., вихователь |
8 | 8.1.Роль гри у процесі виховання. 8.2. Сім’я, дитячий садок, школа – суб’єкти педагогічної взаємодії в освітньо-виховному процесі. | Квітень | Лавріненко Т.В., вихователь
Поліщук І.П., вихователь- методист |
9 | 9.1. Пісочна терапія як засіб зміцнення й збереження психічного й фізичного здоров’я. 9.2. Ігри з водою, пошукова діяльність. | Травень | Кіркіченко Л.О., практичний психолог
Ладченко С.А., вихователь |
Увага! під час карантину у зв'язку з розповсюдженням СOVID-19 заняття не проводяться.
У нашому закладі організовуються заняття для дітей дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти.
З дітьми працюють практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, вихователі.
Заняття проводяться у приміщенні закладу щоп’ятниці об 11.00 год.
Для зарахування дітей у групи необхідно надати наступні документи:
· Заяву ;
· Довідку про стан здоров'я дитини;
· Копію свідоцтва про народження.
ЗАПРОШУЄМО ВІДВІДАТИ НАШІ ЗАНЯТТЯ !
Памятка для батьків
Що повинен знати майбутній першокласник?
В межах розвитку мовлення і готовності до оволодіння грамотою майбутньому першокласнику необхідно:
- уміти чітко вимовляти всі звуки мови;
- уміти інтонаційно виділяти звуки в словах;
- уміти виділяти вказаний звук в потоці мовлення;
- уміти визначати місце звука в слові ( на початку, в середині, в кінці);
- уміти вимовляти слова складами;
- уміти складати речення із 3 - 5 слів;
- уміти називати в реченні тільки 2-ге слово, тільки 3-є слово, тільки 4-е слово ...;
- уміти використовувати узагальнюючі поняття (вовк, лисиця, ведмідь - звірі);
- уміти складати оповідання за картиною (наприклад, "У парку"; "На дитячому майданчику"; "За грибами", "Відпочинок на морі"...);
- уміти складати декілька речень про предмет;
- розрізняти жанри художньої літератури (казка, оповідання, вірш, байка);
- уміти напам'ять читати улюблені вірші;
- уміти послідовно переказувати зміст казки.
До початку навчання в школі у дитини повинні розвинуті елементи математичного уявлення:
- знати цифри від 0 до 9;
- уміти рахувати до 10 і у зворотньому напрямку, від 7 до 2 ...;
- уміти називати попередні і наступні числа відносно будь - якого числа в межах першого десятка;
- знати знаки +, -,=, >, <;
- уміти порівнювати числа першого десятка (наприклад, 7<9, 5>2, 3=3);
- уміти співвідносити цифру і число предметів;
- уміти порівнювати дві групи предметів;
- уміти складати і розв'язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;
- уміти порівнювати предмети за кольором, за формою, за розміром;
- знати назви фігур: трикутник, квадрат, коло;
- уміти оперувати поняттями : "зліва", "справа", "внизу". "зверху", "пізніше", "вперед", "за", "між"...;
- уміти групувати за ознакою запропоновані предмети.
В межах і уявлень про оточуючий світ майбутньому першокласнику необхідно:
- уміти розрізняти по зовнішньому вигляду рослини, поширені в нашій місцевості (наприклад, клен, береза, соняшник, череда, ромашка...) і називати їх ознаки;
- уміти розрізняти диких і свійських тварин (корова, ведмідь, лисиця, коза...);
- уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів (наприклад, сорока, горобець, дятел...);
- мати уявлення про сезонні ознаки природи (наприклад, осінь - жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю,);
- знати назву 1 - 3 кімнатних рослин;
- знати назви 12 місяців року;
- знати назви всіх днів тижня.
Крім того, дитина, що готується стати першокласником, повинна знати :
- в якій країні, в якому місті, селищі, на якій вулиці, в якому будинку живе;
- повні імена членів родини, мати загальні поняття про різні види їхньої діяльності;
- знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці.
Кiлькiсть переглядiв: 721